8 Temmuz 2010 Perşembe

Dramatik Filmlerin Unutulmaz Yönetmeni



“Bu gece son, bu kapından son kez çıkıp yine kendimi vuracağım yollara, kimbilir kaç kere ıslanacak yüzüm, elimi tut…..”


…demek istemiyorum, bunu söyleyecek duruma gelirsem korkarım gözyaşlarım eşlik edecekler bana, gözyaşlarım değil de sen etsen ya?:/

Kötü sonlar yazıyorum hep kendime. Kötü, siyah ihtimaller sıkıştırıyorum pembe hayallerimin arasına. Her güzel şeyin içinde bir kötülük görüyorum. Kötülere alışıyorum. İçimde kıpır kıpır olmamı sağlayan, heyecan verici her şey hayal kırıklıklarınla bitiyor çünkü. Sevincimi ve umudumu herkesle paylaşıyorum çünkü. Çok anlatıyorum ama çok. Henüz ortada bir şey yokken hem de, çok kolay mutlu oluyorum ve çok kolay gaza geliyorum. “Dur bakalım yahu ne olur ne olmaz” anlayışı hayatımda yok benim. İnsanların yorumlarına açım resmen. Belki de bu yüzdendir başarısızlıklarımın nedeni. O yüzden artık hep bir hayal kırıklığı beklemelerindeyim.

Hem her şey benim elimde değil ki! “Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağından ya da gerçekten olmaması gerektiği için olmuyordur.” demiş Mevlana. Ah ne güzel demiş. Ama hep de böyle mi olur ki? O kadar geçerli midir bu inanış? Kendime boşuna mı kızıyorum yaşadığım hayal kırıklıklarında?


Bu cumartesi benim için bazı şeylerin sonu demek… İnsanın ağzına sıçan “umut” dediğimiz şeyden kurtulacağımın günüdür çünkü. Belki de tam tersi. Ama ne dedim; “kötü sonlar yazıyorum hep kendime.” Şimdi biri çıkıp bana “olumsuz düşünürsen olumsuz gider her şey” demesin kafa göz dalarım valla!
Olumlu olmayı da denedim çünkü, başarısız olduğum yöntemleri biliyorum. Ehh en azından ne yapmamam gerektiğini öğreniyorum. Kimbilir belki sonunda doğru yolu bulurum, tuttururum dikişi ne dersiniz?


Ama n’olur bu sefer istediğim olsun, nolur be. 3 haftadır çektiğim çile midir dert midir nedir bilmiyorum. İsim koyamıyorum korkuyorum. Herkese anlatıyorum, herkesi dinliyorum, notlar çıkarıyorum, dersler çıkarıyorum. Artık şöyle güzel bir not alayım diyorum hea? Bak uzun zamandır hazırlanıyorum, kaç kez girdim de geçemedim, bu sefer olsun be?

Hiç yorum yok: