10 Şubat 2009 Salı

tavsiye sonrası tepki alamama durumları













how i met your mother 4.sezon 1.bölümden...






Aslında bütün olayı başlıkta verdim sanırım.Neyse.
Bir arkadaşınız size kalmaya gelir film izleyeceksinizdir, ya da sinemaya gidersiniz ve o film sizin daha önce izlediğiniz ve de çokkk beğendiğiniz bir filmidir."Bak abi çok güzel, mükemmel bir film" dersiniz ve filmi değil filmi izleyen arkadaşınızın tepkilerini izlersiniz."Bak abi şimdi bir sahne var oraya çok dikkat et bak bak" dersiniz ve o sahne geldiğinde arkadaşınız ya telefonuna bakıyordur ya bir şeyler söylüyordur ya da başka bir tarafa bakıyordur, o sahneyi kaçırır ve siz deli olursunuz. Film bitmiştir ve arkadaşınız o filmi sizin kadar iyi sindirememiş, anlayamamış belki de beğenmemiştir, siz yine deli olursunuz.
Otobüstesinizdir ya da başka bir yerde "abi bu şarkı mükemmel" dersiniz kulaklığınızın ötekini o'na verirsiniz, siz gayet memnun ve hevesli bir ifadeyle şarkıyı dinlerken arkadaşınızın yüzüne bakarsınız "bak şimdi bir yer var süper dikkat et oraya" dersiniz ama arkadaşınız o sizin çok beğendiğiniz kısmı farketmez, şarkı bitince "güzelmiş" demekle yetinir...ve yine siz deli olursunuz.
Beğendiğimiz şeyleri başkalarına aşılamayı severiz, aynı tepkileri vermelerini bekleriz.
Ama sizin mükemmel diye düşündüğünüz bir şeyi bir başkası vasat bulabilir.
Hayal kırıklığına uğramayınız, zevkler ve renkler tartışılmaz unutmayın canlarım.

4 yorum:

cyrano dedi ki...

daha bir gün önce bitik arkadaşın, filmin en can alıcı sahnesinde ana karakterin annesinin taş olmasından girip, mature mevzularından çıkması soğuttu beni filmden.tespitini haklı ve doğru buluyorum bu noktada.

cherrymeichan dedi ki...

geçenler ben de izlediğim bir kaç filmden heyecanla bahsediyordum ki bir arkadaşım ki zevklerimi anlayan benim hissettiklerimi hisseden biridir bana söyle dedi.. sende de oluyor mu böyle heyecanla paylaşıyorsun sonra karşıdan istediğin tepkıyı alamıyorsun.. sonra bu kadar degerli bişeyden naısl zevk almaz bu adam neden onunla paylaştım ki diyor musun dedi.. evet aynen durum budur..filmler kitaplar yaşananlar hepsi bunun kıymetini bilecek adamlarla paylaşılmalı kanımca:)
sevgiler yeni blog ve tip arkadaşım..öperim

Nabruk dedi ki...

Aslında evet, bu hep arkadaşlarımızla tartışıp"neden böyle oluyor lan?" dediğimiz bir durum.Paylaşayım dedim ben de.
Sevgiler bizden,muk.

. dedi ki...

aynısını sende yaşadım.. hıh :))