2 Şubat 2009 Pazartesi

buneşimdi?

N'apıyorum ben yahu?Resmen o'nu takip ve taklit ediyorum.Evet seni taklit ediyorum.
Öff ayrıntıya girmek istemiyorum çünkü tamamen paranoyakça takip edildiğimi de düşünüyorum.
Çok ilginç,o'nu tanıyorum o'nu biliyorum ve O'nun özel olduğunu düşünüyorum.Hepinizden farklı.İnsanlardan korkmama neden olan o yapaylık o artniyet o kibir yok onda.
Sürekli onunla ilgili yeni şeyler öğrenmek istiyorum, o'nu duymak, o'nu görmek, o'nu okumak....
Aşık değilim.
Ama farklı bir his bu.Tarif edilemeyecek bir merak var içimde.Of çok acayip.
Arkadaşı ya da sevgilisi olmak istemezdim mesela, istemezdim demeyim de "arkadaşı ve sevgilisi olma arzusu içinde değilim."
Sadece o'nu daha fazla tanımak....sürekli o'ndan haberdar olmak....
Sessizce ve uzaktan...tam platonikler gibi konuştum, ama dediğim gibi bir aşk ya da tutku barındırmıyorum o'na dair içimde.
Sadece diğer insanlardan farklı olduğunu görmenin verdiği bir heyecan bu.
Ve açıkçası çok boktan bir durum bu.

1 yorum:

. dedi ki...

ben kim olduğunu biliyorum:)