21 Şubat 2009 Cumartesi

Muhallebi Hikayesi

Saat 23.40...alarmlarım çalmaya başladı...
Tatlı krizi!!!!!!!!
Evet yine o an, şekerim düşmüş, vücudum "çikolataaaaaaaaaaaa" diye haykırıyor.
Benim tatlı zevkim çikolata ve türevleridir çünkü.
Aman allahım ölüyorum saat geç olmuş dışarı çıkamıyorum.Evde de çikotalanın ç'si yok.Ağlıcam sinirden tekmeliyorum sağı solu öyle böyle değil. Bir sinir bir gerginlik. Evet düşündüğünüz gibi malum günlere geliyoruz sanırım, çünkü hiç böyle bir tatlı ve sinir krizi görmemiştim kendimde.
Evde aranıyorum, mutfağı didikliyorum ve sonunda ampüllerim yanıp sönmeye başladı!!
Biraz süt biraz şeker biraz pirinç unu ve bolca kakao....Sonunda krizimin ilacını bulmuştum.
Muhallebi yapacaktım!











İşe koyuldum, şekerim az vardı yalnız.Muhallebimi pişirmiş kaselere koyarken buzluğumdan vişneleri aldım ve arasına yerleştirdim.
Sonra üstlerini hindistan cevizleriyle süsledim.Gülücükler yaptım.Güzel oldular.Şu an şeftali suyu eşliğinde tadıyorum fakat şekeri az koyduğum için az şekerli olmuş.Ama bitter çikolatalı muhallebi gibi olmuş =)
Fakat ne kadar krize girsem de fazla tatlı yiyemiyorum yetti iki kaşık ehhe.
Gece yarısı tatlı krizine girerseniz gayet pratik bir çözüm bence.






===>>> :)








Afiyet olsun.
Auahah =)

Hiç yorum yok: