10 Şubat 2009 Salı

hepimiz biraz acayibiz aslında

Dün okulun ilk günüydü evet, tabi ki sabah kalkamadım 13.00 gibi okuldaydım.Yine gereksiz derslerle doldurmuşlar programı.Her hafta bir film çekecekmişiz İstanbul temalı olacakmış hepsi de hadi bakalım.Tiyatro klübünde de gelişmeler sürüyor şubat 16da sahneye birkaç oyun koyacağız. Sanırım benim de bir rolüm olacak. Şanslıyım bugün öküz gibi yağmura rağmen fazla ıslanmadan eve ulaşabildim.Gelirken içinde 10 nescafe klasik barındıran nescafe bardağından aldım. Yeni çıkan bardaklarından "cesur" olanı istiyordum ama onun fiyatı tuzlu geldi 7.5 lira ben orjinal bardağını aldım 3.5 liraya yeaa.Sonra sıcak çikolata ve iki tane ağda bandı aldım,haribo teeth aldım sonra nescafe fındıklı aldım bir tane de...Bunları neden anlatığımı ben de bilmiyorum valla.Bu dönemler yaratıcılığım üstümde sanki, fotoğraf çekesim var hem çok, hem senaryo düşünüyorum hem skeç, beynim kaç parçaya bölündü of. Balalayka var tvde güzel film izliyoruz. Yine 6da kalkmam lazım ama yine uyuyamam heralde ben, fak.Bu arada önümüzdeki ay spora başlıyorum, kendimi
düşünmeye başladım sanırım artık. Saçlarımı da boyatmamayı düşünüyorum artık, şimdilik. Önceki yazımda bahsettiğim duru bir hayat için biraz götümü yırtmam gerekiyor heralde öyle bloglarda ahkam kesmeye benzemiyor değil mi Pelin hağnım?- Evet aynen öyle.
Beatles - Obladi Oblada çok eğlenceli dinleyin lan. Reklamlardan duymuşsunuzdur zaten.Aha buyrun burdan dinleyin hatta;

Bu arada soldaki bisküviler de yeni fovorim, diadan 1.75'e bu ve diğer çeşitlerini bulabilirsiniz canlarım.
Film izleyesim var,"süt"ü hâlâ izlemedim de öf.Benjamin Button'un tuhaf hikayesi var sonra.Daha var bir şeyler işte.
Şu sağdaki fotoğrafta benim kedim "meliş-tavşi" nin şu anki pozu.Manyak kedi ya en acayip yerlerde en acayip şekillerde uyumasıyla meşhurdur kendisi, ha bir de güzelliğiyle. Öyle işte bu aralar soundtrack manyağı oldum, normal müzik dinlemiyorum valla. Balalayka'yı izlerken annem rusları pür dikkat
dinliyor aynı zaman da da "ne acayip bir dil lan nasıl uydurmuşlar acaba?" diyor.Bütün dillerin en nihayetinde uydurma olduğunu söyleyince bir şey demedi. Pasiva(okunuşuyla çünkü yazılışını bilmiyorum) teşekkür ederim demekmiş rusça. Eğlenelim, öğrenelim.
Diğer milletler bizden daha fazla müziksever yalnız bunu farkettim ana baba bacı gardaş şarkılar, türküler falan. Bizde öyle değil pek.

Neyse canım bizim de göbek dansımız var.Aaa bizim değil lan o Arapların.
$50'a karısından vazgeçebilen bir koca, rus hatunlarının buraya gelmesine şaşmadım.


Bu arada haribo teeth'leri ağzıma takıp evdekilere "bakınnn dişlerime" yapan biriyim ben. Öteki kedim "gri" de geldi eve, çapkınlıktan yorulmuş olmalı.Islanmış eşşek.
Gazze için bayaa para toplandı bugün.
Merak ediyorum bu ülkede kaç işsiz, kaç aç, kaç açıkta insan var, kaç "KRİZ" yüzünden işten çıkarılan insan var?
Neyse, durmak yok yola devam.Muk.


Hiç yorum yok: