17 Şubat 2009 Salı

Bir sabah işkencesi

Saati 6ya kurdum, sonra düşündüm düşündüm 8e kurdum.Malumunuz telefonum olmadığından elektronik saati kurdum-ki kendisinden hiç hoşlanmam- yattım.Sonra 8 gibi annem uyandırdı, "saati yanlış kurmuşsun" diyerekten.Deli gibi uykum var kalkamıyorum ama."9'da kalkıcam" dedim ve annemin söylemleri arasında uykuya daldım.9 oldu annem "kalk artık" dedi yine söylemlerine devam ederken uyanmak zorunda kaldım.
Kalktım yüzümü yıkadım, süt koydum.Ama o kadar kötü hissediyorum ki kendimi.Canım hiçbir şey yapmak istemiyor falan.Hele dışarı çıkmak mı aslaaa!!
Annem omlet yapmış onu atıştırdım.Bilgisayarı açtım, oyalanıcak yer arıyorum işte.Ne giysem falan gardolabın önünde dikiliyorum iki saat.Sonra salladım evdekilere ders 12de diye yarım saat daha uyucam 11de kaldırın beni dedim.11 oldu annem yine geldi.Sonra gitti."Anneeeee, gelsene" diye seslendim, geldi. Açtım yorganımı "gel" dedim. Geldi yanıma girdi sarıldım uyumaya koyuldum.Sonra kalktım "hadi sinemaya gidelim senle" dedim.Güldü yok "ortalığı süpürücem, okulu astın yine maşallah" deyip kalktı.Sonra uyudum.

Bu kadar.

Hiç yorum yok: