9 Mayıs 2008 Cuma

ben...

-yalnız yürürken,ders dinlerken,sahnede konuşurken asık suratlıyım
-yağmuru çok severim gece gündüz farketmez fırlarım sokağa
-ensedeki dövmeler bana çok çekici gelir
-her erkeğin kaşında piercing olmalı sanki
-kıvırcık saçlı insanlara hayranım
-oldukça soğukkanlıyım
-acı çekmekten korkmam
-istediğim şeyi elde edene kadar uğraşırım
-bazen fazla insancıl olduğumu düşünürüm ama aynen devam ederim
-bazen çok dengesizim herkesi,herşeyi kendimi bile boşveririm
-sorumsuzca davrandığım zamanlar çoktur
-ciddi bir uyku sorunum var
-beni tanımayanlar bana genelde uyuz olurlar,tanıyınca da "aaaa hiç öyle değilmişsin" derler
-insanların bana karışmaya çalışmasından nefret ederim
-sakinleşmek için yaptıklarım; yazı yazmak,gitar çalmak,şarkı söylemek,makyaj yapmak
-fotoğraf çekmeye bayılıyorum,adam gibi bir makinamın olmayışı beni üzmekte...
-8 kedim var,onları severken öldüreceğim diye korkmaktayım
-kendimi ifade etmeyi seviyorum
-bilgisi olmadığım konular hakkında tartışmaya girmem
-en büyük hayalim müzisyen bir sinema yönetmeni olmak ve 40tan sonra bar işletmek
-ilişki bölümünü boş bırakıyorum...boş.
-bitti benimki:)

1 yorum:

Conrad Bundy dedi ki...

hiçbirine şaşırmadım da 8 kedi nasıl beslenirde kaldım. aklımda mahallenin tatlı teyzesi imgesi belirdi. düşününce gitar çalıp şarkı söylerken bir yandan kedi besleyen yönetmen bir teyze çok ilginç olurmuş. evet yeter saçmaladığım, gidebilirim.