7 Haziran 2008 Cumartesi

Merhaba yalnızlık

.................düşünüyorum yaklaşık bir saattir ne yapsam diye,kitabıma devam mı etsem,film mi izlesem,ödevime mi başlasam,gitar mı çalsam,fotoğraf mı çeksem,bahçeye çıkıp hava mı alsam diye.yalnızım yaklaşık bir saattir evde...pek sık olmayan bir durum bu..hoşuma gitmesine rağmen pek de birşey farketmediğini anladım.bazen bi hayalet olmak istiyorum aslında,kimse görmesin,kimse müdahele etmesin,kimse konuşmasın.aslında bi nevi hayaletim ben...sadece yeterince görünmez değilim sanırım.buda biryerlerde sıkışmama neden oluyor.bu yazıyı okuyacak olanlar...bence okumayın...yani beni anlamak için benim gözlerimden bakmanız lazım belki de..ha neden buraya yazıyorum söyleyeyim,tamamen nedensiz,belki defter kağıtlarında sınırlı tutmak istemiyorum satırlarımı.hergün selam veriyorum yalnızlığıma,gece yatarken iyi geceler diyorum ona,alıştım çok benimsedim onu,sanki tamamlıyoruz birbirimizi,her gece ona sarılarak uyuyorum,her sabah uyandığımda ilk onu görüyorum,bu yazıyı yazarken onun desteğini alıyorum...neyse şimdilik hoşçakal yalnızlık..birazdan görüşmek üzere..............................

Hiç yorum yok: