7 Haziran 2008 Cumartesi

anneye...


senin gözünde ne kadar gereksiz olduğumu anladım bu 6. günde,benden ne kadar tiksindiğini,görmek dahi istemediğini,gereksiz bulduğunu,alışkanlıktan bazen abime "pelin" dediğini görüp,gülüyorum...belki de gereksizim anne..üzgünüm senin istediğin gibi bi kız olamadım...senin istediğin gibi olmak zaten imkansızdır dimi?üzgünüm ben imkansızı başaramadım.senin mükemmellik kriterlerinden çok uzağım dimi anne?üzgünüm ben mükemmelliği aramıyorum ve senin değerini bilemiyorum.bir anne 6 gündür kızının yüzüne bakmıyorsa,sanırım gereksiz gördüğündendir.gerekli olmayayım annecim boşver.başkaları gibi yanağı mıncırılınca affeden annelerden değilsin sen napalım.görme beni seni önemli değil,devam ediyorum zaten ben...bazen düşününce üzülsemde..alışıyorum anne merak etme...

Hiç yorum yok: