12 Ağustos 2008 Salı

hayatın gösterdiği NAH'lar bitse bi yerde keşke

son yudumumu içtim biramdan...ohh dedim sonra,hafif uykum var, gözlerim kapanmakta, ellerim uyuşmakta, yine o şarkıyı dinliyorum, yine o melodi çınlıyor kulağımda tutamıyorum ellerimi, bırakıyorum, onlarda yazmaya vuruyorlar kendilerini, hadi bakalım diyorum, yaz kafandan geçenleri! sakın silmeye kalkma geri, yaz hadi ve rahatla, ne kork ağzı bozuk cümlelerden, ne de alınmasından kork birilerinin, küfürler yağdırasım geliyor yine satırlarıma, ama içimdeki salon kadını sus diyor pranga vuruyor ellerime,susmalıyım yada konuşmalıyım ellerim yorulana kadar,tırnaklarımda çok uzamış ses çıkarıyor sanırım yazarken, yavru kedilerim uyanır mı sence? yalnızım sevgili sanal defterim yalnıızm ve mutluyum mutlu değilim ama mutluyum, ya da mutlu değil de memnunum, hiç durmadan yazmak geliyor içimden, yine o şarku yine o satırlar,yine yalızlığa vurulmuş satırlar, yine zavallı ruh halleri, yine boşluklar,yine dolduracak şeyler bulamama telaşı, yine bir adet ben yiine bu siyah sayfa, yazmaya devam et diyor tanımadığım insanlar,buyrun devam ediyorum,ellerim bilinçsiz,sorgusuz sualsiz yazıyorlar, en güzeli aslında HİÇBİRŞEYYY DÜŞÜNMEMEKKK yazmak öylesine umarsızca,sıkılıyorum bazen bu halimden,ahhh o şarkııı,delirtiyor beni bir şizorfrenin girdiği sinir krizine girmek istiyorum, ve sanki sevişmek bu şarkı eşliğinde, hangi şarkı mı?listemdeki ikinci şarkı bebeğim?bbeim derken?kim lan ? bana ihanet mi ediyorsun yoksa?? skeri belanı kaşar!!!!!!!!!
ay pardo bazen kendimle çatışırım da....şarkıdan olsa gerek yine...
ne kolay olmuş seni seviyorum demek...deme lan bana seni seviyorum falan,kimse demesin ililkleinde hiisedene dek....


SEVMEYİN LAN BENİ!İNANMIYORUM O PİSLİK RUHLARINIZA...

tamam yazmıcam daha...

yok lan yazıcam..ama çizgimi bozmak istemiyorum sevgili sanal kağıt, böyle yalnız zavallıı.siktiri boktan bikaç yazı sanırım ya da bunlar..

koyver gitsin.

Hiç yorum yok: