25 Ocak 2009 Pazar

ay açılmak bilmedi lanet olası sayfa bütün yazma hevesim kaçtı neyse kendine geldi şimdi.birkaç albüm indiririm diye yırtınıyordum yine.sırf müzik indirmek için kaç acayip siteye üye olmuşumdur bilmiyorum.buarada sabah yedi buçuk gibi uyanmam lazım -ki uyumadım daha-daha uyumadan uyanacağım saati hesaplıyorum o da güzel.
dolaptaki konserve mısır da bozulmuş çöpe attım sonra arkasından üzüldüm baya, severim mısır.bu okan da kendini bozmuş anacım, çok samimiyetsiz geliyor bana.aslında dönem dönem birilerine umut bağlıyorum "harbi adam bu" diyerekten.neyse kimsenin öyle olmadığını biliyorum artık.işin acı yani gün geçtikçe insanlardan soğuyorum lan.buna üzülmüyorum ama kuşkuluyum birazcık.azıcık ama.yarın hoca fıkra okumamızı istedi, ama okumucam tabi, zaten fıkra olayını hiç anlamış değilim, gülmek için daha doğal yollar kullanılmalı.ayrıca gazetecilik kursunla fıkra okumanın alakası nedir?ben anlayamamış olabilirim, yarın anlarım belki.dönerim sana.

çoköptümsoribay

Hiç yorum yok: