30 Ocak 2009 Cuma

FOTOKOPİ

Ya bu bizim taklitçilik anlayışımızın sonu nereye varacak çok merak ediyorum.Hani tamam yurtdışındaki formatları alıyoruz kendimize uyduruyoruz anladım da bu kendimizi taklit etme durumu nedir yahu.
Yemekteyiz programı tutuldu diye binbir çeşit taklidi çıkmış: Yemeğe bizdeyiz, tadında aşk var, damat beğendi....Hele o insanın saçlarını yoldurası dış ses yok mu allahımhhh! Sırf eleştirmek için çektik o yemekteyiz videosunu zaten.
Ha diyeceksiniz "izliyorsun galiba sen de, seni seni" hayır izlemiyorum fakat görüyorum, çünkü televizyon izlemem gerekiyor.Herşeyden haberdar olmam gerekiyor derken zorunlulukmuş gibi gözüktü biliyorum ama geleceğin medyasında bizler olacağız naparsın ehhe.


Not: "çocuklar duymasın" dizisinin jeneriğinin sonunda Tamer Karadağlı'nın dış sesiyle made in turkey damgası konuyordu ekrana."made in Turkey" ..........hımm gerçekten de Türkiş-miş.


Allah belanızı versin.

Hiç yorum yok: