9 Haziran 2009 Salı

Muhtelif korkular...

Bugün bir şey farkettim ben.Çok korkağım.
Üst geçitlerden geçerken ecel terleri döküyorum her seferinde mesela, bugün bir yaylanmış geçit ruhum bedenimi 2 saniyeliğine terketti resmen.
Demin oturuyorum mesela, ilaçlama mı ne yapmışlar, içeri girmiş dana kadar bir kara sinek, bildiğin hormonlu.
İpini koparmış dana gibi uçuyor, çıkardığı sesi THY uçağı çıkarmıyordur valla (bkz.mübalağa)
Çığlık çığlığa anneme "öldür şunu" diyorum, kadınceğiz elinde Raid oda spreyi gibi sineğin peşisıra sıkıyor, sonra "zehirlenicez senin yüzünden diyor" ben de "korkma biz sinek değiliz" diye espriyi patlatıyor, ortamı serinletiyorum.
Yakında gölgemden de korkmaya başlıcam heralde -ki karanlıkta annemden bile korkabilirim-

Bu ürkeklikle fazla yaşamam der, beni sevmeyenleri sevindiririm.

Hiç yorum yok: