22 Haziran 2009 Pazartesi

Versiyon olayının bokunu çıkarmak...


Beyaz Show'da Sertab'ın şarkı(ları)nı dinledikten sonra yazacaktım ama kısmet bugüneymiş.
Albümler genelde 0-20 arasında şarkıdan oluşur.İçlerinde hit olan parçanın çeşitli versiyonları da olur hatta.İyidir, güzeldir falan.
Ama
Amaaa...
Sertab'ın "bu böyle" adlı son albümünde -ya da single mı denir emin değilim çünkü ciddi anlamda kafam karıştı-
sadece bir parça var aslında "aşk seni bulabilir de uzakta durabilir de samimi oluyor derken mesafe koyabilir de...bu böyle" diye giden güzel bir parça aslında.Ama albümde 5 farklı versiyonu bulunuyor.Akustik olanı yok efendim remix olanı falan.Gayet hoş, fakat takıldığım nokta bu tarz bir albüm çıkarmanın manasını bulamamış olmam. Normal bir albüm yap sonuna değişik versiyonlarını ekle. Şarkı mı yapamıyorsun çıkarma albüm sırf yaz geliyor diye, sabret falan.
Deneysel ve yeni şeylere gayet açık bir insan olarak olaya gerçekçi yaklaşıyorum sadece.
Tek şarkı için albüm almaz bu vatandaş, ben de almam.
Yine de ağzında sağlık diyoruz tabii.
Bana soracak olursanız en güzeli hatta tek güzel versiyonu akustik olanıdır...
Dinleyiniz dinletttiriniz.


Hiç yorum yok: