19 Mart 2008 Çarşamba

sadece iyi hissetmek istiyorum....

KALBİ CAMDAN


Ruhsal bir spazm geçiriyorum adeta.Ruhumun bir haritası çizilebilseydi eğer,hiç yolu olmayan,hiç yeşilliği bulunmayan,kayalıklarla dolu,çorak bir kara parçası çıkardı ortaya heralde...Nedenini bilmediğim fırtınalar yaratıyorum içimde,içinde çıkılamaz odalara atıyorum bedenimi,ruhumu.sonra kitliyorum çıkış kapılarını,atıyorum anahtarı sonsuz boşluğa,ilkbaşlarda huzur doluyor,benliğimde birikiyor,daha sonraları bir yalnızlık sarıyor etrafımı.pişmanlıklar kesiyor nefesimi,bir çatlak arıyorum duvarlarımda...birazcık ışık istiyorum...birazcık umut.bu odanın dışarsında keşke beni anlayabilecek birşeyler olsaydı diyorum,bu odaya atmak zorunda kalmasaydım,insanlardan bu kadar tiksinmeseydim.Sevmekten,güvenmekten,yalnız kalmaktan,aşık olmaktan,adımlar atmaktan bu kadar çekinmeseydim diyorum.


Kalbim camdan,yaralarım camdan,kendime taktığım prangalarım kadife benim.


...ama


ÇÖZEMİYORUM.


Hiç yorum yok: